გააზიარე:
  • Facebook Share
  • Twitter Share
  • GooglePlus Share

რატომ გჭირდებათ სოციალური მარკეტინგი?

თუ თქვენ, ჯერ კიდევ ფიქრობთ, ნამდვილად სჭირდება თუ არა თქვენს ბიზნესს სოციალური მარკეტინგული აქტივობა, მაშინ ქვემოთ მოყვანილი არგუმენტები გადაწყვეტილების მიღებაში აუცილებად დაგეხმარებათ:

1) თქვენი მოხმარებლების თითქმის 100%-ი ინფორმაციის მისაღებად/ გასაცველელად აქტიურად იყენებს სოციალურ ქსელებს

არ უნდა გამოგვრჩეს სტატისტიკა ციფრებში - სოციალური ქსელების მომხმრებელთა 42%-ს ბრენდებთან ვირტუალური ონლაინ კავშირი აქვს, ხოლო მომხმარებელთა 61% ბედნიერებას განიცდის საყვარელი ბრენდზე ინფორმაციის გავრცელებით;

შესაბამისად, მოხმარებლებს მუდმივად უნდა ჰქონდეთ ხელმსაწვდომობა თქვენს პროდუქტზე, ამისათვის კი თქვენი ბიზნესის სოციალური კამპანიის წარმოება აუცილებელია.

  • მომხმარებლებს უყვართ შეხედულებების გაცვლა, ისინი ბევრს საუბრობენ თქვენს პროდუქციაზე სოციალურ ქსელში

სოციალური მედია მარკეტინგს აქვს უნარი, წარმოაჩინოს ბიზნესის დადებითი მხარეები. თუ თქვენ მოახრეხებთ მომხმარებელთან მეგობრული და სანდო დამოკიდებულების ჩამოყალიბებას, ისინი მუდმივ კლიენტად იქცევიან, ამაში კი მარკეტინგული პიარ კამპანია დაგეხმარებათ.

აქტიური სოციალური მარკეტინგით თქვენ შეძლებთ მოხმარებლამდე სწორად მიიტანოთ თქვენი მომსახურება ან პროდუქტი და ასევე, მათგანაც შეიტყოთ რას ფიქრობენ თქვენზე, მათი შეხედულებების გათვალისწინება თქვენი ბიზნესის წარმატების წყაროა.

  • მოხმარებლები ეძებენ თქვენს პროდუქტს

გაითვალისწინეთ ის ფაქტი, რომ თქვენს მომხმარებელს უყვარს რამდენიმე შეთავაზებულ ვარიანტს შორის არჩევანის გაკეთება. ასე მიღებული გადაწყვეტილება, მიიჩნევა რომ სწორია და დამატებითი აფორიაქების საფუძველს - „ნეტავ სხვა ხომ არ მეყიდა?!“ არ იძლევა.

შესაბამისად, მომხმარებლები მუდმივად ეძებენ და შემდეგ არჩევენ პროდუქციას კონკურენტებს შორის. თქვენი პროდუქტი კი ადამაინების გაფაციცებული ძებნის ერთ-ერთი ობიექტია. თქვენ მათ საშუალება უნდა მისცეთ ადვილად გიპოვონ, შესაძლებლობა უნდა მისცეთ შედარების, მათი არჩევანის სათქვენოდ გადაწყვეტა კი მიზნობრივი სოციალური მარკეტინგული აქტივობის პრეროგატივაა.

  • არ არსებობს ადამიანი, რომელსაც ყველა საჭირო აქტივობაზე ერთდროულად თვალყურის დევნა შეუძლია

შრომის სწორად გადანაწილებას წარმატებულ შედეგებამდე მივყავართ. არც ბიზნესმენებს და ხშირად, არც მარკეტერებს არ აქვთ იმდენი დრო გააკონტროლონ საქმიანობის ყველა საჭირო მიმართულება.

ზოგჯერ, ის რაც ყურადღების მიღმა რჩება, ყველაზე უფრო მნიშვნელოვანია წარმატებული ბიზნეს საქმიანობისთვის.

ჩვენ დაგეხმარებით დაზოგოთ თქვენი დროითი რესურსი იმაში, რომ სოციალური მედია მარკეტინგით ძველის გამყარება და ახალი მომხმარებლის მოზიდვის შეძლოთ.

სტარტაპი

500 GEL
  • Facebook სტრატეგიის განსაზღვრა
  • Facebook გვერდის ადმინისტრირება
  • Facebook გვერდის რეკლამირება
  • ვებგვერდის ტექნიკური მხარდაჭერა
დეტალურად

ბიზნესი

1000 GEL
  • Facebook სტრატეგიის განსაზღვრა
  • Facebook გვერდის ადმინისტრირება
  • Facebook გვერდის რეკლამირება
  • ვებგვერდის ტექნიკური მხარდაჭერა
  • Google Adwords რეკლამის მართვა
  • ვებგვერდის SEO ოპტიმიზაცია
დეტალურად

კორპორატიული

1300+ GEL
  • სოციალური მედიის სრული მართვა (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter)
  • ვებგვერდის ტექნიკური და ინფორმაციული მხარდაჭერა
  • Youtube არხის მართვა
  • ვიდეო-ქონთენთის შექმნა/განვითარება
  • ფოტო-ქონთენთის შექმნა/განვითარება
  • Google Adwords რეკლამის მართვა
  • ვებგვერდის SEO ოპტიმიზაცია
დეტალურად